Pages

Monday, March 21, 2011

ketulusan hati

hidup ini..sesungguh suatu pengembaraan,suatu perjalanan yang panjangadakala kita gagah melaluinya,adakala kita jatuh dan tersungkuradakala tertipu.. pancaran cahaya fatamorgana.. tampak indahnamunketabahan dan ketulusan hati ..mampu memberi sinar nyataagar mampu menyusur jalan yang benar sehingganyawa bertemu mati.....TIADA HIDUP TANPA KEGAGALAN,KEKALAHAN DAN KEJATUHAN,AIR SUNGAI YG MENUJU LAUT MELEWATI JALAN YG BERLIKU....JANGAN MEMANDANG KE BELAKANG,MASA LALU TELAH BERLALU DAN BIARKAN IA BERLALU.....



Lirik Ketulusan Hati - Marshanda

Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

No comments:

Post a Comment